Aktualne gazetki Netto
Codzienne zakupy spożywcze mogą stać się łatwiejsze i przyjemniejsze dzięki gazetce Netto. Miejscem, w którym wielu klientów szuka oczekiwanych przez siebie produktów zebranych w jednej lokalizacji, jest właśnie sklep Netto.
Dlaczego warto robić zakupy w sklepie Netto?
W każdym tygodniu w sklepie można liczyć na przeceny, często na bardzo okazyjne i konkurencyjne ceny. Kupując w Netto wspiera się polskich producentów. 19 na 20 produktów dostępnych w sklepach pochodzi bowiem od polskich dostawców. Sklep posiada tak samo jak Lidl wiele marek własnych, takich jak Prosto z Zagrody, Miletto czy Premieur. Kupić można wody, przyprawy czy nabiał pod własną marką Netto. Różnorodność smaków, szeroki wybór produktów regionalnych, jak i serie marek ekskluzywnych pozwalają każdego dnia cieszyć się zakupami. W sklepach nabyć można akcesoria kuchenne oraz elementy wyposażenia samochodów. Oferowaną chemią gospodarczą sklep pomaga w dokonywaniu domowych porządków.
Gazetki promocyjne Netto sposobem na tańsze zakupy
Gazetka promocyjna Netto to sposób na robienie zakupów taniej i szybciej. Promowane produkty szybko rzucą się w oczy. Już przed wyjściem z domu można wszystko zaplanować i spisać sobie na kartce. Dzięki ulotce Netto zakupy przebiegną sprawnie, a w portfelu pozostanie więcej pieniędzy niż wcześniej. Domowy budżet zostanie podreperowany dzięki broszurze informującej o promocjach w Netto. Aktualna promocyjna gazetka Netto pomoże dokonać najlepszego wyboru produktów. Gazetki dostarczane są w wielu miastach do skrzynek pocztowych, można się też z nimi zapoznać w internecie.
Jak często ukazują się gazetki Netto?
Aktualna gazetka, w której zebrano wszystkie okazje ukazuje się na ogół co tydzień. Jest natomiast rozdzielona na dwie części – spożywczą, oraz z pozostałymi produktami.
Aktualne promocje i okazje w Netto
To, co w danym tygodniu jest promowane przez sklep, zebrano właśnie w gazetce. Wszystkie okazje zaprezentowane są w jednym miejscu, wyszczególnione aktualna gazetka promocyjna zawiera ofertę produktów w okazyjnych cenach.
Netto – charakterystyka
Netto to sieć marketów osiedlowych. Jej właścicielem jest koncern Salling Group. Jest to firma pochodząca z Danii, i to właśnie w stolicy tego kraju 1 kwietnia 1981 roku otwarto pierwszy sklep. W Polsce pierwszy sklep Netto otwarty został w 1995 r. przy ulicy Emilii Gierczak w Szczecinie. Na ten moment w naszym kraju funkcjonuje ponad 380 sklepów i pod względem dyskontów, sieć zajmuje trzecie miejsce na rynku. Najwięcej sklepów marki istnieje w zachodniej połowie naszego kraju, a także w środkowej Polsce. Zlokalizowane są one najczęściej w miastach, w centralnych, dobrze widocznych częściach osiedli. Umożliwiają zatem dokonywanie zakupów, osobom, które nie mają czasu na długie wyjazdy do oddalonych hipermarketów. To też świetne wyjście dla tych, którzy mają problemy z poruszaniem się i z tego powodu na zakupy wybierają się do najbliższego możliwego sklepu. Na terenie naszego kraju, sieć zatrudnia przeszło 5000 pracowników. W dyskontach znajdują się wydzielone miejsca, wynajmowane innym podmiotom, takim jak piekarnie i wędliniarnie. Oprócz handlu, Netto często angażuje się w akcje propagujące zdrowe odżywianie oraz te wspierające potrzebujących. Na stronie sieci można znaleźć przepisy i blog oraz aktualności z życia firmy. Sklepy posiadają charakterystyczne logo, w którym znajduje się pies z umiejscowionym w pysku koszykiem. Pies szkockiej rasy terier; na dodatek logo zaprojektowane zostało właśnie w Szkocji, która kojarzona jest z oszczędnością, często wyśmiewaną w dowcipach. Idealnie zatem nadawał się na logo, które stało się znakiem rozpoznawczym sieci. Oprócz sklepów, spółka posiada 3 bazy dystrybucyjne – w Motańcu koło Szczecina, w Domasławie nieopodal Wrocławia oraz w Kopytkowie położonym obok Starogardu Gdańskiego. Od roku 2020 Netto stało się również właścicielem niektórych sklepów marki Tesco na terenie naszego kraju, w wyniku wchłonięcia polskiej filii tej brytyjskiej sieci handlowej. Sklepy Netto funkcjonują obecnie w czterech krajach.