Gazetka Stokrotka

Sklepy z szyldem Stokrotka istnieją w Polsce już prawie 20 lat. Cieszą się one rosnącą popularnością, a to za sprawą szerokiego wyboru jaki oferują, dobrej jakości produktów, oraz ich atrakcyjnej ceny. Mimo to, firma umożliwia swoim klientom jeszcze tańsze zakupy za sprawą licznych promocji, o których informuje specjalna gazetka promocyjna stokrotka. Spółka zachęca, by brać udział w konkursach i korzystać z atrakcyjnych wyprzedaży. Warto być na bieżąco! Na początek jednak trochę historii.

Geneza sklepu Stokrotka w Polsce

W 1994 roku powstała w Lublinie spółka Eden oparta w 100% na polskim kapitale. Dwa lata później w Łęcznej koło Lublina powstał pierwszy sklep tej firmy. W 2000 roku spółka zmieniła nazwę – to właśnie wtedy pojawił się pierwszy szyld z nazwą Stokrotka, która stanowi obecnie rozpoznawalną i uznaną markę wśród polskich konsumentów. W 2009 roku padł rekord – firma otworzyła aż 30 sklepów w ciągu jednego roku. W 2013 roku firma utworzyła własną sieć logistyczną i wprowadziła nowoczesną wizualizację sklepów, w tym nowe logo, które do dziś stanowi główny znak rozpoznawczy tej sieci sklepów. Rok 2015 przyniósł kolejny rekord. Liczba sklepów przekroczyła próg 300, co wskazuje na to, jak spółka dynamicznie się rozwijała. Na tym jednak nie koniec. Dwa lata później spółka wdrożyła kolejny format biznesowy – Stokrotka Express. W 2018 roku powstał 500 sklep. 2019 rok również zapisze się w historii sklepu – to właśnie w toku powstał 600 sklep w Puszczykowie. Tempo rozwoju firmy jest naprawdę zawrotne.

Firma Stokrotka wciąż poszerza swoją działalność, nie zapominając przy tym o swoich klientach. Filozofią firmy jest tworzenie specjalnych akcji promocyjnych i konkursów, które sprawią, że klienci będę mieli okazję zakupić pewne produkty taniej. Dla firmy ważne jest, by sklep Stokrotka był nie tylko solidną marką, ale też miejscem gdzie można znaleźć atrakcyjne obniżki cen i promocje oraz gdzie ciągle wydarza się coś nowego i ciekawego. Przykładem jest broszura stokrotka gazetka oraz akcja specjał tygodnia. Osoba, która regularnie korzysta ze sklepu Stokrotka, z pewnością nie może narzekać na nudę.

Gazetka Stokrotka – czyli jak kupować taniej

Pomysł, by wyprzedaże produktów reklamować poprzez katalog promocyjny to żadna nowość. Przykładowo, wychodzi regularnie Auchan gazetka, która informuje o zniżkach na poszczególne produkty. Podobną strategię obrał Kaufland. Aktualna gazetka podpowiada, po jaki asortyment warto sięgnąć, by zaoszczędzić. Wyjątkiem nie jest także słynna Biedronka. Gazetka promocyjna aktualna wydawana przez tą firmę cieszy się dużą popularnością. Nic dziwnego – wszyscy kochamy promocje i chętnie sięgamy po informacje na ich temat. Każdy plakat dotyczący wyprzedaży przyciąga nasz wzrok. Czemu by nie sięgnąć po specjalnie przygotowany katalog?

Stokrotka gazetka promocyjna działa na podobniej zasadzie jak u konkurencji. Jej zaletą jest dostępność online! Nie potrzeba już szukać papierowych wydań, które później łatwo zgubić bądź pobrudzić. Stokrotka gazetka pdf jest regularnie umieszczana na stronie internetowej firmy https://stokrotka.pl/. Ten katalog na bieżąco jest aktualizowany, dlatego zawsze znajdzie się ciekawa okazja, by zaoszczędzić na zakupach. Dla zapominalskich ciekawą opcją może być możliwość zamówienia newslettera. Za pomocą paru kliknięć wiedza o wszelkich wyprzedażach może być na bieżąco przesyłana na podany adres mailowy. W tej sytuacji nie ma mowy by umknęła jakakolwiek informacja o produktach dostępnych w atrakcyjnych cenach.

Śledź gazetki promocyjne Stokrotki i zaoszczędź nawet do 50% wartości zakupów

Regularnie sprawdzanie gazetki niesie ze sobą dużo zalet. Dzięki monitorowaniu wyprzedaży i promocji możliwa jest oszczędność nawet do 50% wartości zakupów! Broszura jest czytelna i wygodna do przeglądania na różnych sprzętach elektronicznych, takich jak smartfon, tablet czy laptop. Stokrotka gazetka promocyjna aktualna to rzecz, która warta jest zapamiętania. Można ją przeglądać w wolnej chwili lub w trakcie wykonywania innych zakupów, na przykład poprzez stronę Pepco online. Takie zbiorcze planowanie zakupów ma duży plus – ułatwia kontrolę nad finansami, zwiększa świadomość w zakresie cen na rynku, wspiera planowanie domowego budżetu. Już na etapie tworzenie listy zakupów, można obliczyć ile przyjdzie zapłacić za całość.

Gazeta Stokrotka jest solidnie i czytelnie przygotowana. Jej układ graficzny w prosty i przejrzysty sposób prezentuje jakie produkty można obecnie zakupić po atrakcyjnej cenie. Broszura zaznacza także w jakich dniach możemy liczyć na zakup danego produkty w promocji. Warto sięgnąć po broszurkę jaką jest Stokrotka gazetka. Od jutra czy od dziś, w wersji papierowej czy online – jest to kwestia potrzeb i preferencji, każdy może wybrać kiedy i jak chce zdobyć wiedzę o promocjach. Z pewnością dynamicznie rozwijająca się firma Stokrotka nie zaprzestanie w zaskakiwaniu swoich klientów. Przed nami wiele okazji cenowych, z którymi warto się zapoznawać. Gazetka to najprostsza metoda, by pozostać na bieżąco.